Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

S'ha alertat sobre el creixent fenomen de deslocalització, que en pot dificultar el contacte
L’Ajuntament de Palma i les diverses entitats socials que col·laboren amb la Xarxa d’Atenció a Persones en Prostitució van atendre 1.448 persones en situació de prostitució el 2022 (el 97% dones), i s’ha advertit del creixent fenomen de deslocalització, que en pot dificultar el contacte.
Aquestes són algunes de les xifres registrades en la Memòria de la XDAPEP 2022, presentada aquest dimecres a Cort en una roda de premsa oferta per la regidora de Serveis Socials, Educació, Participació Ciutadana, Joventut, Interculturalitat i Igualtat, Lourdes Roca, i representants d’organitzacions com la Creu Roja, Metges del Món o Casal Petit.
La treballadora social de la Creu Roja Laura Munar ha explicat que les dades testifiquen que la prostitució ha anat en augment aquests anys -el 2021 la XDAPEP va atendre 1.396 persones-, i a causa dels seus “escenaris canviants”, com és el cas de la deslocalització, fa que es “dificulti” la feina de les entitats per tractar d’arribar a les víctimes de tràfic de persones.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"