L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
S'ha alertat sobre el creixent fenomen de deslocalització, que en pot dificultar el contacte
L’Ajuntament de Palma i les diverses entitats socials que col·laboren amb la Xarxa d’Atenció a Persones en Prostitució van atendre 1.448 persones en situació de prostitució el 2022 (el 97% dones), i s’ha advertit del creixent fenomen de deslocalització, que en pot dificultar el contacte.
Aquestes són algunes de les xifres registrades en la Memòria de la XDAPEP 2022, presentada aquest dimecres a Cort en una roda de premsa oferta per la regidora de Serveis Socials, Educació, Participació Ciutadana, Joventut, Interculturalitat i Igualtat, Lourdes Roca, i representants d’organitzacions com la Creu Roja, Metges del Món o Casal Petit.
La treballadora social de la Creu Roja Laura Munar ha explicat que les dades testifiquen que la prostitució ha anat en augment aquests anys -el 2021 la XDAPEP va atendre 1.396 persones-, i a causa dels seus “escenaris canviants”, com és el cas de la deslocalització, fa que es “dificulti” la feina de les entitats per tractar d’arribar a les víctimes de tràfic de persones.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues