Els visitants estrangers es decanten en la seva majoria per ciutats de costa o grans capitals quan visiten el nostre país
Palma, Barcelona i Madrid són els destins espanyols més buscats pels turistes internacionals per a viatjar a la tardor, segons dades del motor de cerques de viatges ‘Kayak’.
Els visitants estrangers es decanten en la seva majoria per ciutats de costa o grans capitals quan visiten el nostre país. En les primeres posicions sempre se situen Barcelona, Madrid o Palma i guanyen posicions altres ciutats costaneres com Màlaga i Lloret de la Mar.
Cales de Mallorca, Eivissa, Alacant, València i Sevilla tanquen el llistat dels 10 destins espanyols més buscats pels estrangers per a viatjar aquesta pròxima tardor.
Segons ‘Kayak’, aquesta tardor les recerques de vols per a la nova estació s’han incrementat al voltant d’un 96% en comparació amb les xifres de l’any passat. El motiu és que volar a destins internacionals no europeus és aproximadament un 25% més econòmic que al juny, juliol i agost i al voltant d’un 35% a destins nacionals i europeus.
Els espanyols tenen com a destinació preferida per a viatjar a la tardor Palma, seguit de París, Roma, Londres i Eivissa. A més, entre els destins de llarga distància, Nova York es posiciona com el més buscat pels espanyols, seguit de Buenos Aires, Bangkok, o Maldives.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses