El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Una sortida que serà a partir de les 22:45h de manera esglaonada
175
Molt d’ambient, tot i que manquen encara gairebé dues hores perquè es doni la sortida. Una sortida que serà a partir de les 22:45h de manera esglaonada, per tal de mantenir les distàncies entre els marxaires.
És una de les mesures que s’han posat en marxa aquest any per a complir amb els protocols davant la Covid-19. La Guàrdia Civil, de fet, ha establert un ampli dispositiu per garantir que així sigui. Una marxa Des Güell a Lluc a Peu, que fa la número 47, que comptarà amb uns 5.000 marxaires, i que és també molt emotiva, ja que es tracta de la primera que es fa sense en Tolo Güell, l’impulsor d’aquesta marxa tan sentida a Mallorca, que va morir el març del 2020. Diversos són els actes que s’estan fent en aquests moments en el seu record.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles