Algunes exposicions es mantindran fins el mes de novembre, quan es clausurarà la Nit de l'Art
La gran festa de l’art contemporani ha arrencat la tarda d’aquest dissabte a Palma amb motiu d’una nova convocatòria de la Nit de l’Art, que aquest 2021 celebra el seu 25 aniversari.
I ho fa recuperant tota la seva esplendor després d’una edició, la de 2020, en format reduït i marcada per les restriccions de la pandèmia del coronavirus. Prop d’una trentena de galeries, espais i museus exhibeixen la pintura, l’escultura, la performance, la fotografia…; l’obra de més de 30 artistes nacionals i internacionals fins les 23h. Donat el context sanitari, l’associació Art Palma, ja ha anunciat que aquestes exposicions es mantindran fins el mes de novembre, quan es clausurarà la Nit de l’Art més esperada per tots.
Per la seva banda, el regidor de Cultura de l’Ajuntament de Palma, Antoni Noguera, ha aprofitat la ocasió per recordar i celebrar que en el proper curs s’iniciarà un nou grau de Belles Arts a les Balears.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Ha finat aquest divendres als 73 anys després de patir una llarga malaltia