X

Palma celebrarà diumenge l’any nou xinès

16/02/2018

Palma celebrarà diumenge l’any nou xinès

17

El ca de terra ha pres el relleu al gall de foc i així ho celebren a la Xina.  RESPIRA!! Comença un any nou, el 4.716 segons el calendari xinès i és, sobretot, moment de reunió familiar i de germanor.
A Palma, tot està a punt perquè, diumenge, la plaça de Pere Garau es converteixi en l’escenari de la celebració d’aquesta festivitat. Per segon any, el drac Pep donarà el sus i recorrerà els carrers del barri per convidar els veïnats a sumar-se a la festa. I és que aquest és, també, l’esperit dels organitzadors.

I per això, un dels artistes convidats és mallorquí i nascut a la barriada. Interpretarà tres temes: un propi, un de Lluís Llach i un tercer acompanyat per membres de la comunitat xinesa.

16 paradetes oferiran una mostra gastronòmica de diferents cultures. Música, dansa, demostracions d’arts marcials, màgia o jocs infantils són algunes de les activitats que des de les 10 del dematí i fins a les 7 del capvespre ens transportaran a una festa que vol fer-se lloc als calendaris dels illencs.

16/02/2018

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT