CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
El ca de terra ha pres el relleu al gall de foc i així ho celebren a la Xina. RESPIRA!! Comença un any nou, el 4.716 segons el calendari xinès i és, sobretot, moment de reunió familiar i de germanor.
A Palma, tot està a punt perquè, diumenge, la plaça de Pere Garau es converteixi en l’escenari de la celebració d’aquesta festivitat. Per segon any, el drac Pep donarà el sus i recorrerà els carrers del barri per convidar els veïnats a sumar-se a la festa. I és que aquest és, també, l’esperit dels organitzadors.
I per això, un dels artistes convidats és mallorquí i nascut a la barriada. Interpretarà tres temes: un propi, un de Lluís Llach i un tercer acompanyat per membres de la comunitat xinesa.
16 paradetes oferiran una mostra gastronòmica de diferents cultures. Música, dansa, demostracions d’arts marcials, màgia o jocs infantils són algunes de les activitats que des de les 10 del dematí i fins a les 7 del capvespre ens transportaran a una festa que vol fer-se lloc als calendaris dels illencs.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició