Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Sonia Vivas: "Si ha de caure un govern municipal per oposar-se a la lluita del col·lectiu LGTBI, que així sigui"
La regidora de Feminisme i LGTBI de l’Ajuntament de Palma, Sonia Vivas, ha anunciat aquest dijous que finalment es podrà celebrar la Setmana de l’Orgull el proper mes de juny. L’anunci arriba després que aquesta setmana la regidora d’Unides Podem va amenaçar d’abandonar l’equip de govern i trencar el pacte si no es desbloquejava el conflicte amb el també regidor de la formació morada, Alberto Jarabo. Segons Vivas, Jarabo havia bloquejat el procés perquè se celebràs la primera setmana de l’Orgull a Palma. Un extrem que ara s’ha solucionat.
“Vaig sol·licitar l’ajuda del batle, que va veure bé desencallar la situació. Però no ho va aconseguir i vaig posar el govern damunt de la taula”, ha explicat Vivas, que també ha assegurat que va prendre aquesta decisió perquè “les persones LGTBI no som gerros, no som gent que està a llistes electorals per guanyar vots de la comunitat, estam aquí per garantir els nostres drets caigui qui caigui”. I ha afegit: “I si ha de caure un govern municipal per oposar-se a la lluita del col·lectiu LGTBI, que així sigui”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació