Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Cort ha aixecat 42 expedients sancionadors en 132 inspeccions
L’Ajuntament de Palma ha declarat la guerra al turisme de gatera i el seu batle, Antoni Noguera, ha demanat als locals que el fomenten que canviïn la seva activitat.
Per fer complir la llei, Salut, Turisme i Policia Local de Palma han unit forces aquest estiu. De manera conjunta han inspeccionat 132 locals i han imposat, en 23 locals, 42 sancions en matèria antitabac, per superar l’aforament o incomplir l’horari de tancament.
Les inspeccions s’han centrat en locals d’oci nocturn, però especialment en prostíbuls i locals de gran aforament que, segons Cort, mai no s’havien inspeccionat.
Totes les parts han avançat que tornaran a col·laborar l’any vinent i intentaran sumar més administracions a la coalició. Insten a més ajuntaments i a la Policia Nacional i a la Guàrdia Civil perquè facin una passa endavant.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç