Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

A ciutat va tocar un milió dimarts i un altre divendres
Al barri de Son Oliva, a Palma, encara cerquen el guanyador del milió del sorteig de l’Euromilió que cada setmana reparteix dos premis: un milió dimarts i un divendres. L’atzar ha estat capritxós i ha volgut que els 2 milions d’euros d’aquesta setmana quedassin a Ciutat.
El codi guanyador del sorteig d’anit passada el va expedir aquesta papereria de Son Oliva, que mai no havia donat un premi tan gros.
Durant tot el matí els veïnats corrien a certificar el seu bitllet i encara no ha sortit l’afortunat. Però el milió d’euros de dimarts també es va vendre a Palma, exactament a l’administració de loteria del Fan Mallorca al Coll d’en Rabassa.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13