Nou detinguts per diferents delictes durant el dispositiu de la Policia Nacional per les festes patronals de Maó
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues
A ciutat va tocar un milió dimarts i un altre divendres
Al barri de Son Oliva, a Palma, encara cerquen el guanyador del milió del sorteig de l’Euromilió que cada setmana reparteix dos premis: un milió dimarts i un divendres. L’atzar ha estat capritxós i ha volgut que els 2 milions d’euros d’aquesta setmana quedassin a Ciutat.
El codi guanyador del sorteig d’anit passada el va expedir aquesta papereria de Son Oliva, que mai no havia donat un premi tan gros.
Durant tot el matí els veïnats corrien a certificar el seu bitllet i encara no ha sortit l’afortunat. Però el milió d’euros de dimarts també es va vendre a Palma, exactament a l’administració de loteria del Fan Mallorca al Coll d’en Rabassa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues
La mostra 'Una mirada enrere' repassa 40 anys de trajectòria del pintor
Va resultat ferit amb arma blanca aquesta nit passada