Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

S'ha suspès la tradicional revetla, però es mantenen una vintena d'activitats que es duran a terme fins dia 30 de gener
Palma donarà el sus a les festes de Sant Sebastià aquest dissabte amb batucada, activitats infantils, i amb la sortida dels gegants i capgrossos. Com a novetat, no hi haurà un pregoner, sinó que es llegiran gloses des de la balconada de Cort.
Enguany, tot i que s’han suspès les torrades i els concerts programats per la revetla, es mantenen una vintena de propostes, que es duran a terme fins dia 30 de gener.
Un dels plats forts de les festes serà Sant Sebastià Petit, amb espectacles per als més menuts, que es farà al parc de sa Riera el pròxim diumenge, dia 16 de gener.
També es realitzarà una concurs gastronòmic, el Tianet de Sant Sebastià, per trobar el pastís que identifica les festes. Els ciutadans podran tastar els dolços a sis forns que s’han inscrit a la ruta.
L’ajuntament també ha programat un Trescabarris de temàtica musical i microespectacles itinerants per diferents districtes de la ciutat.
El dia de Sant Sebastià, el Teatre Principal de Palma acollirà la gala d’entrega dels Premis Ciutat de Palma.
Per dia 30 de gener, s’ha previst l’edició número 35 de Palma Fotogràfica.
El programa de festes ja es pot consultar al lloc web de l’Ajuntament de Palma.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia