Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

La infrastructura ha tengut un cost de 27 milions d'euros i es complementarà amb la nova depuradora
Aquest estiu entrarà en funcionament l’anomenat tanc de tempestes que servirà per regular l’arribada d’aigua a la depuradora de Palma quan plou molt. Hauran fet falta més de dos anys d’obres i 27 milions d’euros d’inversió per posar fi als abocaments d’aigües fecals a la badia de Palma i que tot sovint obliga a tancar les platges de Cala Major, Can Pere Antoni o Ciutat Jardí.
El tanc de tempestes el componen quatre grans dipòsits amb una capacitat global de 50 mil metres cúbics, i això equival a 15 piscines olímpiques. L’aigua arribarà des de la zona del Llevant de Palma a través d’un col·lector, que ja fa unes setmanes que està acabat.
El tanc de tempestes es complementarà amb la construcció de la nova depuradora de Palma, que està en procés de licitació i que es preveure que entrarà en funcionament l’any 2026. La inversió global del tanc de tempestes i de la nova depuradora supera els 170 milions d’euros, provinents del cànon de sanejament i de fons europeus.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases