Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

La diferència de tarifes entre una ciutat i l'altra pot arribar a gairebé 280 euros
Palma és la cinquena ciutat espanyola on es paga més pel subministrament d’aigua, segons un estudi de l’Associació de Consumidors FACUA. L’entitat destaca que les variacions tarifàries poden arribar fins a gairebé 280 euros de diferencia entre un territori i un altre. Així, per un habitatge amb un consum de 9 metres cúbics mensuals, es pot pagar des dels 4,84 euros de Lleó fins als 28 de Ceuta. A Palma, segons l’estudi de Facua, es paga a 20,95 euros. Segons l’estudi, 52 de les 59 ciutats analitzades no han variat les seves tarifes respecte a l’any passat.
L’associació demana als ajuntaments que adoptin un sistema progressiu de tarificació que reflexi millor el consum de les llars per nombre d’habitants. Així, es podrien penalitzar els consums excessius.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys