Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
El batle José Hila adverteix que s'han de complir les normes, com a qualsevol altra espai
José Hila, batle de Palma, ha avisat que si és necessari es prohibirà l’accés a les platges en cas que amb l’arribada del bon temps es tornin a repetir més trobades socials que, ara per ara, no autoritzades.
“Tothom coneix les regles que s’han de complir i, si com a qualsevol altra espai, no es compleixen, s’hauran de prendre mesures” ha resaltat el batle de Palma, que demana responsabilitat a la població.
Ahir, aprofitant les bones temperatures, es van poder beure grups de gent incomplint les mesures a vorera de la mar, o a l’arena de diferents platges, com per exemple la del Portixol. Tot i que hi va haver qui no ha respectat les normes anticovid durant el capvespre, si que la gran majoria duia la mascareta i respectava les distancies sense crear aglomeracions.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals