Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

La novel·la negra i la violència filen tota una setmana de presentacions de llibres, xerrades i rutes guiades
La violència sorgida de relacions familiars més tòxiques són el nexe comú de molts dels llibres que es presentaran a la pròxima edició del Febrer Negre. Ho ha explicat avui Francesc Sanchis, comissari d’aquesta activitat que enguany arriba a la quinzena edició. Sanchis posava èmfasi també en el fet que la novel·la negra treu a la llum els aspectes més foscos de l’espècie humana. Potser per això el Febrer Negre guanya adeptes de cada any.
Se celebrarà entre l’11 i el 15 de febrer i durà fins a Palma més d’una desena d’activitats relacionades amb la novel·la negra. Algunes d’elles són les presentacions dels llibres Demolició, Manuscrito de sangre, Muerte privada, Después de la derrota i No dormiràs, d’Oriol Canals. També s’hi projectarà la pel·lícula Crónica Negra, amb Alain Delon. L’activitat estrella, però, serà, un any més, la ruta guiada que dirigirà Joan Carles Palos i que durà els participants a recórrer alguns dels espais de Ciutat que han estat escenari d’episodis de violència i crim.
Les inscripcions per a les activitats del Febrer Negre ja estan obertes i quasi totes són de franc.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
El conductor d'un dels cotxes implicats ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia