Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
On abans es duien a terme exercicis de rescat aquàtic ara es faran pràctiques de manteniment de piscines. És la reconversió del parc de Bombers de Son Castelló. Set anys després que deixàs de funcionar, ASIMA, propietària dels terrenys, ha apostat per recuperar l’espai i dedicar-lo a usos socioculturals. El principal d’ells serà acollir l’escola superior de tècnics de manteniment d’instal·lacions hoteleres, uns estudis de nova creació i amb els quals es vol cobrir un buit acadèmic i oferir una formació integral adreçada a un sector pel qual, ara per ara, no n’existeix cap.
Els estudis d’aquesta escola privada tendran una durada de dos anys i ensenyaran als alumnes matèries com electricitat, llanterneria o manteniment d’instal·lacions hoteleres. La iniciativa, engegada conjuntament per ASIMA, el grup Biolínea-Doctor Crespí i la Federació Hotelera de Mallorca, permetrà, diuen, professionalitzar el sector i millorar-ne la competitivitat.
A banda dels estudis reglats, es realitzaran cursos de reciclatge per a treballadors en actiu, així com jornades tècniques i activitats formatives que començaran a les pròximes setmanes.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Una explosió causa dos ferits as Coll d’en Rabassa i un altre, alguns danys materials a Platja de Palma