Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Es difondrà a Alemanya, Regne Unit i el mercat nacional
La distància. Aquest concepte que el virus ens ha obligat a adoptar cada dia és la inspiració de la nova campanya de promoció turística de Palma. Un vídeo que, a partir del 9 de maig, es projectarà en els principals mitjans alemanys i després del Regne Unit i el mercat nacional que vol tocar el coret dels nostres turistes amb totes les experiències que ofereix la ciutat més a prop que mai.
També s’ha redissenyat de bell nou tota la pàgina web VisitPalma.com perquè la pandèmia ha obligat a repensar una campanya per a tot l’any i no només en temporada mitjana o baixa com els darrers anys. Una campanya amb una aportació de 300 mil euros per part de l’ajuntament a la Fundació publicoprivada Palma 365, que ha agradat el sector. De fet, confien que Palma ciutat ja tengui el 70 per cent de la planta oberta al juny i el 90 per cent al juliol.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061