El Consistori preveu arribar als 84 barris de Ciutat amb el nou pla
Els operaris del pla de xoc han revisat els contenidors, els han alçat i hi han fet net a davall, i també han fet petites reparacions. La idea de l’Ajuntament de Palma és poder arribar als 84 barris de Ciutat.
A Emaya s’afegeixen també operaris de cinc àrees més del Consistori, com ara, Parcs i Jardins, Infraestructures, Seguretat Ciutadana amb la policia municipal, Mobilitat o Salut amb el control de plagues. La neteja és per a la ciutadania un tema pendent.
Cort afirma que a la zona centre s’ha reforçat també el servei de neteja i es canvien les papereres dues i tres vegades al dia, sobretot, aquelles jornades amb alta densitat de persones com, per exemple, quan arriben creuers. També diuen que parlen amb els negocis que ofereixen menjar o beure per endur-se perquè habilitin papereres a les seves instal·lacions.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto