Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Govern i Emaya signen la nova pròrroga del protocol i les noves actuacions de sanejament fins al 2023
L’Empresa Municipal d’Aigua i Clavegueram de Palma (Emaya) invertirà des de l’any vinent i fins al 2023 un total de 57,2 milions d’euros, provinents de la Conselleria de Medi Ambient i Territori del Govern. Es duran a terme 30 nous projectes de sanejament a la ciutat com, per exemple, dipòsits de laminació que permet en regular la sobrecàrrega d’aigua, en cas de pluja.
Així ho recull la nova pròrroga del protocol i noves actuacions de sanejament a Palma que han signat aquest dilluns a l’Ajuntament el conseller de l’àrea de l’Executiu autonòmic, Miquel Mir; el batlle de la ciutat, José Hila; i el president de Emaya, Ramon Perpinyà. Al febrer de 2017 es va formalitzar el protocol general d’actuacions, vigent fins a finals de 2019, amb 33 milions a compte del cànon de sanejament.
En roda de premsa posterior a la signatura, Hila ha destacat que el nou acord entre totes dues institucions permet assegurar l’execució del 100 per cent del Pla de sanejament de Palma, juntament amb la nova depuradora a càrrec del Ministeri de Transició Ecològica i els projectes de separació de xarxa de finançament municipal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades