Dins el programa de festes de Sant Sebastià s’ha presentat a Palma la tercera bèstia de foc de la ciutat. L’associació cultural “Realment Cremats” del Monestir de la Real ha presentat l’òliba d’1,80 metres d’alçada i 3,30 de llargada i envergadura. Feta de fibra de vidre pel pintor i escultor Manel Alba, incorpora un sistema de balanceig perquè pugui oscil·lar com si volàs. Té 33 punts de foc que li confereixen molta versatilitat a l’hora de cremar i produir diferents efectes. A més, cal que sabeu que l’esquelet està fet a partir d’un xassís de moto i té els ulls mòbils.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda