El Mastercard Economics Institute situa Palma per darrere de Tòquio, Osaka, París i Shanghai
Passeig del Born de Palma en una fotografia d'arxiu. Foto XGTur
329Després de diverses temporades de rècord en arribada de turistes, l’interès per les Illes Balears no deixa de créixer. Un estudi elaborat per Mastercard, Mastercard Economics Institute (MEI), que ha analitzat les tendències de viatges per a aquest pròxim estiu a tot el món, de juny a setembre, situa la ciutat de Palma com la cinquena destinació on més creix la demanda.
La capital balear és la cinquena de tot el món i la primera de tot Espanya. Per davant les Balears hi ha Tòquio, Osaka, París i Shanghai. Per darrere, entre els deu primers, trobam Seül, Pequín, Rio de Janeiro i Singapur.
Segons asseguren, el MEI (Masterclass Economics Institute) ha aprofitat les dades d’OAG, una gran base de dades aèries, per determinar els punts clau sobre moviments i canvis en la preferència de viatges, analitzant les reserves de vols realitzades durant el mes de març per als viatges d’aquest pròxim estiu, entre juny i setembre i comparant-les amb les dades de l’any anterior. En aquesta comparativa han detectat les quinze destinacions que tenen més increments de potencials viatgers i entre les quals figura Palma.
En aquest llistat, destaca especialment l’interès que desperta Àsia, així dues ciutats japoneses, Tòquio i Osaka són les dues primeres del llistat i registren una major demanda turística en relació amb els nivells anteriors.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució