El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Una altra de les novetats del Decret és l'entrega d'un carnet per a identificar els artistes
L’Ajuntament de Palma restringeix els horaris de les actuacions al carrer. Ho fa, diu el consistori, per respectar les peticions dels veïns i residents.
D’aquesta manera, a les àrees d’ús residencial del centre de Palma, Sant Jordi i platja de Palma i , músics i altres espectacles s’hauran de fer sense amplificació del so i fins a les 21.40 hores del vespre.
També s’amplia la prohibició d’aquestes activitats a Santa Catalina i Es Jonquet.
Una altra de les novetats és l’entrega d’un carnet per a tothom que desenvolupi una activitat artística a la via pública.
L’objectiu de tot plegat, segons el regidor de Participació Ciutadana de Palma. Alberto Jarabo, és “regular i ordenar”.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle