Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Un fenomen lligat al mercat turístic: tant pel lloguer com per la compra d'immobles per part d'estrangers rics que cerquen una segona residència a Ciutat
L’Ajuntament de Palma ha concedit 125 llicències per construir i reformar piscines particulars en el darrer any. Una tendència a l’alça que va de la mà de l’augment del sector de la construcció, segons el consistori.
Aquest fenomen està lligat al mercat turístic: tant pel lloguer com per la compra d’immobles per part d’estrangers d’alt poder adquisitiu que cerquen una segona residència a Ciutat. Però les limitacions del consistori per construir piscines al Nucli Antic i a Santa Catalina ha desplaçat els inversors a altres zones com Son Espanyolet. Barris on han començat a sorgir problemes de convivència.
La Federació de Veïns de Palma assegura que cada any es construeixen un 30% més de piscines de manera il·legal i reclama que EMAYA augmenti la tarifa d’aigua als qui més consumeixen com a mesura dissuasiva.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment