Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

A cap dels indrets s'han pogut veure a algú que hagi estat premiat
A Mallorca, la sort del Sorteig Extraordinari de Loteria de Nadal ha passat de puntetes. Només han tocat cinquens premis a Palma, Manacor i Consell. L’Administració “La pepita de oro”, al carrer Antonio Frontera 1 de Palma, ha repartit un dècim del segon cinquè premi de la Loteria de Nadal del nombre 6.293.
El nombre 66.212, quart dels vuit cinquens premis, dotat amb 60.000 euros a la sèrie ha caigut passades les 10 i mitja a la capital del Llevant. Concretament a l’administració número 3 del carrer Bosch on ningú no ha aparegut per compartir l’alegria.
A Consell, aquesta administració i agència d’assegurances del carrer Rector Nadal Munar ha venut alguns dècims del 74.770 agraciat amb un altre cinquè premi.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits