Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
La llei autonòmica preveu que es prohibeixen al gener de 2019
No serà el 2018 sinó que haurà un any més de termini abans que entri en vigor la prohibició de les bosses de plàstic. L’ajuntament de Palma ha decidit acollir- se a la futura llei autonòmica de residus que es troba en tramitació, per tant el pròxim u de gener encara es podran fer servir a ciutat.
Des d’AFEDECO creuen que aquest nou termini ajudarà els comerços a desfer- se de les bosses de plàstic que tenen en estoc i servirà, a més, per engegar noves mesures de conscienciació ciutadana.
Al carrer, els comerciants i els usuaris estan d’acord en prohibir les bosses d’un sol ús, però alguns no saben com faran les compra quan es prohibeixin
Cada any s’utilitzen a Europa més de 100 mil milions de bosses, cada família en consumeix unes 40 cada mes. Les bosses, no obstant, tarden entre 100 i 500 anys en degradar-se.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat