Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
La llei autonòmica preveu que es prohibeixen al gener de 2019
No serà el 2018 sinó que haurà un any més de termini abans que entri en vigor la prohibició de les bosses de plàstic. L’ajuntament de Palma ha decidit acollir- se a la futura llei autonòmica de residus que es troba en tramitació, per tant el pròxim u de gener encara es podran fer servir a ciutat.
Des d’AFEDECO creuen que aquest nou termini ajudarà els comerços a desfer- se de les bosses de plàstic que tenen en estoc i servirà, a més, per engegar noves mesures de conscienciació ciutadana.
Al carrer, els comerciants i els usuaris estan d’acord en prohibir les bosses d’un sol ús, però alguns no saben com faran les compra quan es prohibeixin
Cada any s’utilitzen a Europa més de 100 mil milions de bosses, cada família en consumeix unes 40 cada mes. Les bosses, no obstant, tarden entre 100 i 500 anys en degradar-se.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora