El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
El servei d'Emergències 112 ha coordinat la intervenció en 456 incidents
Uns joves practiquen surf a Andratx, Mallorca, aquest diumenge. /CATI CLADERA
246L’Ajuntament de Palma reobrirà aquest dilluns i de forma progressiva tots els parcs de Palma, inclòs el bosc de Bellver, l’Hort del Rei i la zona del passeig de Sagrera després del tancament provisional a causa de les fortes ratxes de vent i de l’alerta taronja d’aquest cap de setmana.
Des que el divendres al matí van començar a bufar a Balears forts vents del sud-oest fins a la tarda d’aquest diumenge, el servei d’Emergències 112 ha coordinat la intervenció en 456 incidents.
Segons ha informat el 112 en el seu compte de Twitter, fins a les 17 hores d’aquest diumenge la gran majoria dels incidents, 428, s’han produït a Mallorca, mentre que a Eivissa s’han comptabilitzat 19, a Menorca 5 i a Formentera 3.
A Mallorca, el municipi més afectat ha estat Palma, amb 153 emergències, seguit de Llucmajor, amb 77, Calvià, amb 49, Manacor, amb 26, i Felanitx, on n’hi ha hagut 18.
Les intervencions més freqüents han estat per despreniments i amenaça de caiguda d’elements de risc, amb 210 casos, i per enderrocament o trencament de branques d’arbres, 165.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Reclama alternatives a les batudes de caça de cabres, paons reials i altres espècies no autòctones que s'han estès per l'illa
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears