El Pablo queda lliure amb càrrecs i amb mesures cautelars, però sense fiança
El jutge li retira el passaport i el prohibeix sortir de l'illa
La crisi de l'habitatge i la situació de l'antiga presó de Palma també han tornat al ple
L’Ajuntament de Palma prohibeix de forma definitiva la creació de noves places de lloguer turístic en habitatges unifamiliars a la ciutat. La iniciativa ha tirat endavant amb els vots de l’equip de govern del PP, dels socialistes i de Més. Vox ha estat l’única formació que s’hi ha oposat.
La crisi de l’habitatge i la situació de l’antiga presó de Palma també han tornat al ple. Una resident ha retret a l’Ajuntament que no els hagi oferit cap alternativa digna. I també han tengut protagonisme les reclamacions de la Policia Local, que han anunciat vaga per al pròxim 25 de juny. Una altra de les intervencions ha estat la de Ben Amics, per defensar que no han cancel·lat la revetla per gust.
Tampoc no hi han faltat les referències a l’actualitat nacional. I just abans del ple, els socorristes s’han concentrat per denunciar l’estat de les platges. Alerten de brutor, absència de boies a zones de banyistes i dificultats d’accessibilitat per a persones amb mobilitat reduïda
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El jutge li retira el passaport i el prohibeix sortir de l'illa
Només 420 places per als més de 22.000 habitants de més de seixanta-cinc anys
Voluntaris del Festival Qué Celeste han creat un oasi per als pol·linitzadors a Formentera