El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
S'aprova, així, la primera iniciativa legislativa popular de la història de Cort, presentada per la Federació de Veïns
L’Ajuntament de Palma ha donat suport a la iniciativa legislativa popular, la primera que s’aprova a la història de Cort, presentada per la Federació de Veïns.
La proposta ha tirat endavant amb els vots a favor de Podem i Més i l’abstenció del PSOE i el PP. Ciutadans és l’únic que hi ha votat en contra.
El públic que ha assistit a la plenària ha escridassat els socialistes per haver-se abstingut. La petició de la Federació és que quan s’elaborin les zonificacions, Palma es declari zona on quedi prohibida el lloguer turístic.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle