Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Ajuntament planteja invertir els doblers en un projecte alternatiu "amb rutes d'autobús urbà cent per cent electrificades i de nul impacte urbà"
El regidor de Mobilitat i Polígons Industrials de Palma, Toni Deudero, en una imatge d'arxiu.
91L’Ajuntament de Palma ha traslladat per carta a la ministra de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana del Govern, Raquel Sánchez, la “necessitat” de disposar dels 185 milions d’euros pressupostats per al tramvia de Palma, ja que, malgrat que l’execució d’aquest projecte ha estat descartada, el Consistori planteja invertir els doblers en l’electrificació d’autobusos de l’EMT. En la missiva, el tinent de batle de Mobilitat i Polígons Industrials, Toni Deudero, recorda a la ministra que, atès que el projecte ha estat definitivament descartat, tant per l’Ajuntament de Palma, com pel Parlament, es fixi un calendari perquè aquesta quantitat pugui arribar “al més aviat possible” a la capital.
Segons ha informat l’Ajuntament aquest divendres, en la carta se subratlla que amb aquests doblers el Consistori “podria tirar endavant un projecte alternatiu al tramvia, amb rutes d’autobús urbà cent per cent electrificades i de nul impacte urbà, la qual cosa permetria l’eliminació progressiva dels transports amb motors de combustió”.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes