Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
En conjunt són 434.516 habitants, 4 mil més que el 2015.
La ciutat de Palma va registrar el 2016 el rècord d’habitants, en total 434.516. Són gairebé 4 mil més que el 2015. Per barriades, la de Pere Garau és la que més habitants guanya. La que menys és la de Son Oliva, que va seguida de la del Molinar i la zona de Cort. Un fet que, segons la regidora de Funció Pública, Aurora Jhardi, constata el principi de gentrificació a Palma. Des de Cort consideren que les xifres dels propers tres anys mostraran clarament aquest fenomen.
També consideren que els problemes d’accés a l’habitatge i el lloguer turístic han fet canviar la tendència. La majoria de l’augment de població a Palma són ciutadans espanyols, seguits dels comunitaris, però han disminuït els ciutadans de països sud-americans, com Bolívia i l’Equador.
La radiografia per barriades pot ajudar a fer una millor gestió dels serveis públics i d’infraestructures, que demanen els ciutadans. Palma és la vuitena capital de província amb més població, fa uns anys era la número 14.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Una explosió causa dos ferits as Coll d’en Rabassa i un altre, alguns danys materials a Platja de Palma