El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

L'ajuntament hi inverteix 1.176.000 euros dels romanents del 2018
L’Ajuntament de Palma té en marxa la rehabilitació de tres edificis municipals on hi ha 73 habitatges de protecció oficial. Dos són al carrer d’Aragó i l’altre és el conegut com “El Tirador“, devora el Parc de Sa Riera.
“El Tirador” té 45 habitatges. Durant 6 mesos, els obrers faran feina a la coberta: hi han de col·locar un aïllament tèrmic nou i també l’han d’impermeabilitzar i posar-hi una teulada nova. L’obra costa prop de 700.000 euros.
En total, entre els tres edificis, l’ajuntament invertirà 1.176.000 euros, fons provinents de l’aprofitament dels romanents de l’any 2018
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies