Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

En el 90% dels carrers, la velocitat estarà limitada a 30 km/h
Palma entra a la llista de “Ciutats 30” a partir de mitjan octubre. Això significa que en el 90% dels carrers la velocitat estarà limitada a 30 km/h. L’excepció seran les grans artèries com les Avingudes, el Passeig Marítim i el carrer Aragó.
Ja està en marxa la campanya informativa d’aquesta mesura transformadora “valenta”, en paraules del batle José Hila. S’adreçarà a la ciutadania en diferents formats i suports (banderoles, tanques, vídeos a les xarxes socials, anuncis a la ràdio…).
L’objectiu és que cotxes, motos, busos, bicis, patinets i vianants puguin conviure amb més seguretat. Un estudi de l’Organització Mundial de la Salut demostra que el risc de mortalitat en un atropellament a 50 km/h és vuit vegades inferior si el vehicle circula a 30 km/h. El canvi també ajudarà a reduir renou i contaminació.
Per controlar el nou límit de velocitat, l’Ajuntament comprarà tres nous radars enguany, que se sumaran als sis existents. L’any que ve està previst posar-ne més encara.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions