Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Del 17 al 21 de juliol el Castell de Bellver i Ses Voltes acolliran concerts de música banyada per la nostra mar
L’any 1984 es va celebrar a Palma la primera edició de Cançons de la Mediterrània. Passats 40 anys després, i després d’interrupcions, tornarà a sonar la música variada que arriba banyada per la nostra mar.
El Festival començarà el dimecres 17 de juliol, a ses Voltes, amb l’espectacle “Mediterranean Voices” (amb la trobada entre els cantants Neila Benbey, de l’Alger i Ibrahim Keivo, d’Armènia, juntament amb el músic kurd Gani Mirzo).
Dijous, en el mateix espai, cantarà la música i cantautora de Sardenya Daniela Pes.
Divendres, Cris Juanico repassarà la seva trajectòria juntament amb la banda de música municipal Simfovents. Serà al Castell de Bellver (l’únic concert de pagament, amb un cost de 3Euros).
Dissabte serà el torn dels Gipsy Kings, història viva de la música gitana de les darreres dècades. I tancarà el festival diumenge el turc Ali Doğan Gönültaş. Tots els concerts seran a Ses Voltes i gratuïts excepte el de Cris Juanico.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre