Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Enguany 11 motoristes han mort a les carreteres de Mallorca
Un terç dels morts enguany en accidents de trànsit a les carreteres de Balears són motoristes. A Mallorca han perdut la vida 11 persones en 10 mesos.
L’associació motera Els Mesclats ha congregat més de 200 motoristes per la manifestació que ha convocat a 26 ciutats espanyoles, la Unió Internacional per la Defensa dels Motoristes. Exigeixen a les administracions públiques que compleixin amb els requisits de seguretat viària pels usuaris de motos i ciclomotors, que hi hagi una rebaixa de l’IVA en productes de seguretat i que s’eliminin les barreres laterals pel perill que suposa d’amputacions.
Altres aspectes que recalquen és necessari adobar és l’estat de les carreteres, la mala praxi i manca de formació en la investigació d’accidents de trànsit, i contra les polítiques de seguretat viària que consideren “inútils i recaptatòries”.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat