Troben el cadàver d’un desaparegut a la costa nord de Menorca
Salvament Marítim l'ha recuperat després d'albirar-lo
Enguany 11 motoristes han mort a les carreteres de Mallorca
Un terç dels morts enguany en accidents de trànsit a les carreteres de Balears són motoristes. A Mallorca han perdut la vida 11 persones en 10 mesos.
L’associació motera Els Mesclats ha congregat més de 200 motoristes per la manifestació que ha convocat a 26 ciutats espanyoles, la Unió Internacional per la Defensa dels Motoristes. Exigeixen a les administracions públiques que compleixin amb els requisits de seguretat viària pels usuaris de motos i ciclomotors, que hi hagi una rebaixa de l’IVA en productes de seguretat i que s’eliminin les barreres laterals pel perill que suposa d’amputacions.
Altres aspectes que recalquen és necessari adobar és l’estat de les carreteres, la mala praxi i manca de formació en la investigació d’accidents de trànsit, i contra les polítiques de seguretat viària que consideren “inútils i recaptatòries”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Salvament Marítim l'ha recuperat després d'albirar-lo
Els nous habitatges en rústic han d'anar vinculats a compromisos agrícoles
La temporada s'allarga fins a finals d'octubre