Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Enguany 11 motoristes han mort a les carreteres de Mallorca
Un terç dels morts enguany en accidents de trànsit a les carreteres de Balears són motoristes. A Mallorca han perdut la vida 11 persones en 10 mesos.
L’associació motera Els Mesclats ha congregat més de 200 motoristes per la manifestació que ha convocat a 26 ciutats espanyoles, la Unió Internacional per la Defensa dels Motoristes. Exigeixen a les administracions públiques que compleixin amb els requisits de seguretat viària pels usuaris de motos i ciclomotors, que hi hagi una rebaixa de l’IVA en productes de seguretat i que s’eliminin les barreres laterals pel perill que suposa d’amputacions.
Altres aspectes que recalquen és necessari adobar és l’estat de les carreteres, la mala praxi i manca de formació en la investigació d’accidents de trànsit, i contra les polítiques de seguretat viària que consideren “inútils i recaptatòries”.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària