La flama de la llengua finalitza el seu viatge a Mallorca
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
La gerència d'Urbanisme votarà suspendre el projecte d'urbanització previ a elevar al ple la modificació puntual del PGOU
L’Ajuntament de Palma enceta els tràmits per desclassificar 60 hectàrees urbanitzables a Son Gual I. És una de les darreres grans urbanitzacions de Ciutat que es poden desenvolupar.
La Gerència d’Urbanisme votarà dimarts la suspensió d’executar el projecte d’urbanització que preveu la Junta de Compensació, formada majoritàriament per la Sareb: Societat de Gestió d’Actius procedents de la Reestructuració Bancària. L’objectiu de Cort és promoure una modificació puntual del Planejament General d’Ordenació Urbana.
Fins que no s’assoleixi l’aprovació definitiva, que pot torbar-se més d’un any, al pacte d’esquerres de Cort es garanteix que no pugui tirar endavant la construcció d’edificis, xalets i un centre escolar. Fent créixer Ciutat en 410 habitatges per una població de 1.230 persones, en zona forestal. Els habitants que té, per exemple, Costitx.
Serà el pròxim mandat qui tanqui en tot cas la porta definitiva a la urbanització. Si en les eleccions municipals surt un altre govern, podrien descongelar l’acord de protecció que s’inicia dimarts i tornar a activar el desenvolupament. Amb tot, recordar que fa 3 setmanes, la Comissió Balear de Medi Ambient posava més de 26 traves al projecte pel gran impacte que suposaria a la zona, i convidant a l’Ajuntament a fer la passa de dimarts.
La urbanització de Son Gual I haurà de tramitar un informe d’impacte ambiental més complet
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²
Tomeu Penya ha rebut la flama al seu poble, Vilafranca