A Palma hi ha 120 centres escolars, però només 3 policies tutors en actiu. La Federació de Pares i Mares d’Alumnes de Mallorca (FAPA) du temps exigint que s’ampliï el servei, que consideren fonamental per al bon funcionament dels centres de Primària i especialment als instituts d’Educació Secundària.
L’Ajuntament de Palma s’havia compromès a solucionar-ho aquest curs, i no ha estat així. Josep Palouzié, cap de la Policia Local, admet el retard però assegura que a dia d’avui les places noves ja estan assignades. Així, s’incorporaran al programa de Policia Tutor 9 agents i 1 oficial. Inicialment només està previst que treballin als instituts de Secundària públics, que sumen una vintena de centres. El servei començarà al setembre amb el curs nou.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui