Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
És la conclusió de la tesi doctoral del periodista Armando Pomar que ha reconeixement Cum Laude
Una tesi doctoral conclou que Palma va patir sobreocupació turística abans de la pandèmia. L’estudi, del periodista Armando Pomar i que ha rebut el reconeixement Cum Laude, nega l’existència de turismofòbia a Ciutat.
Una sobreocupació turística, segons Pomar, que pateixen els residents. D’altra banda, però, descarta que realment existeixi una turismofòbia. L’estudi se centra en la zona del nucli històric de Ciutat.
Limitar i decréixer en qüestions com el nombre de turistes, els vehicles de lloguer, el turisme incívic, entre altres. Aquestes serien les claus per canviar la situació actual i que no empitjori. L’autor, a més, proposa un canvi de paradigma.
Tot per cuidar la ciutat i millorar la qualitat de vida dels residents.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat