Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
L'Ajuntament ha establert un protocol d'actuació si els elements afectats són mobiliari o edificis públics
Les pintades i els grafits ja formen part de la fesomia urbana de Ciutat.
A la barriada de Santa Catalina, les pintades han envaït la barriada. Des de l’Ajuntament de Palma s’ha establert un protocol d’actuació si es fan a mobiliari urbà i edificis públics. En casos de missatges que incitin a la violència o a l’odi es fa una neteja immediata. A la resta d’edificis la responsabilitat és del propietari. Això fa que algunes pintades passin anys i anys a façanes, senyals i altres elements urbans. Des d’ARCA es posarà en marxa una campanya de conscienciació per erradicar les pintades incíviques. Demanen que s’eliminin de manera immediata i que els ajuntaments se’n facin responsables sempre.
Si s’identifica l’autor de les pintades, li imposen una sanció. Molts veïnats opinen que, a més, haurien de ser els qui esborrassin el que han pintat.
Algunes associacions demanen que s’habilitin espais públics on es puguin plasmar les diferents manifestacions artístiques urbanes.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents