Els eivissencs es gastaran una mitjana de vint euros en aquest dolç tradicional
Són petits, rodons i els dos ingredients principals amb què s’elaboren són farina d’ametlla, sucre i boniato. Parlam dels panellets, un dolç que per aquests dies envaeix les pastisseries de les Illes. Només en aquest forn d’Eivissa en trauran una tona.
Aquests dies, està previst que els eivissencs es gastin 20 euros de mitjana amb aquests petits pastissos de pinyons. Per això hem volgut conèixer una mica més sobre la seva preparació i si els clients els coneixen i quins prefereixen.
Els clàssics són els panellets de pinyons i els d’ametlla de Mallorca. En aquest forn de Santa Gertrudis han preparat centenars de quilos d’aquest dolç típic eivissenc. Na Débora Ferrer fa dos setmanes que prepara panellets.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys