Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

El projecte de l'Associació 4 Illes pretén arribar a infants de Mallorca, Menorca i Eivissa en 2 anys
Moltes de les famílies sol·liciten beca menjador perquè els seus fills puguin dinar a escola, tampoc tenen recursos perquè els infants puguin dur un panet per berenar. Pensant en ells va néixer, el mes d’octubre, el projecte Papá Bocata.
De moment preparen diàriament entrepans per a 86 infants i joves d’una escola de Palma, però volen arribar a 350 alumnes el curs que ve i el següent, el 2023-2024, implantar el projecte també a Menorca i Eivissa.
Els assessora el col·legi de dietistes-nutricionistes de Balears. “La nostra intenció no només alimentar, sinó que volem nutrir bé”, explica el coordinador de Papá Bocata, Albert Xamena.
Per ara arriben a 86 infants, però volen ampliar-ho a 350 el curs que ve i el següent, el 2023-2024, implantar el projecte també a Menorca i Eivissa. Per fer-ho, necessitaran altres espais i més personal i, per això, demanen ajuda.
Papá Bocata és un projecte de l’Associació 4 Illes, que pertany al Centre Especial d’Ocupació d’Interès Social IC Serveis. Donen feina a persones amb diversitat funcional. Per això, no necessiten voluntaris, sinó aportacions econòmiques, que es poden fer a través del web papabocata.org.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor