Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La banda creada a Binissalem prepara una nova gira internacional enguany
“Lo que me gusta del verano es poder comer helado”. Aquesta és una de les cançons mítiques de Papa Topo. La banda d’indie pop creada a Mallorca pel binissalemer Adrià Arbona acaba d’arribar d’una exitosa gira de 8 concerts per ciutats de Mèxic i els Estats Units.
Allà tenen centenars de seguidors. Els seus vídeos tenen milers de reproduccions. Un milió i mig ja té Oso Panda, el seu hit del 2010.
Arbona, que actualment viu a Barcelona, va refundar la formació fa uns anys sense la presència de la vocalista mallorquina Paulita Demaiz.
Ara ja prepara un nou disc on hi haurà temes que està component a Mallorca. A més, prepara nova gira per Xile, Perú i Argentina. En definitiva, un desè aniversari amb molts de projectes per a Papa Topo.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia