Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
L'Ajuntament d'Eivissa ha presentat la trenta-sisena edició d'aquest festival internacional de jazz
Paquito D’Rivera serà la gran estrella d’Eivissa Jazz 2024. L’ajuntament d’Eivissa ha presentat avui la 36ena edició d’aquest festival internacional que se celebrarà del 3 al 7 de setembre.
Amb un pressupost de 80.000 euros, hi haurà actuacions de músics locals i internacionals. Destacar l’actuació de Joan Barber amb el seu projecte personal, el Joan Barber Group que actuaran al parc Reina Sofia, també el mercat vell acollirà el talent dels alumnes del Conservatori Superior de Música de les Illes i finalitzarà el Festival l’actuació estrella del certamen aquí al Baluard de Santa Llúcia amb la llegenda del Jazz Paquito D’Rivera acompanyat per la cantant Àngela Cervantes”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE