Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
Centenars de treballadors es traslladen a l'illa cada estiu a fer-hi la temporada
Centenars de treballadors es traslladen a Eivissa cada estiu a fer-hi la temporada. L’illa té fama de ser un paradís per trobar feina. Però la realitat, segons els sindicats, de vegades és molt diferent: sous baixos i preus de l’habitatge desorbitats posen fi al somni de molts temporers.
La temporada ha estat bona per als empresaris, però no per als treballadors. Ho diuen els sindicats, que asseguren que hi ha hagut frau en els contractes i molts treballadors ni han pogut lliurar. Segons els sindicats, molts treballadors arriben a fer la temporada però se’n van quan veuen les condicions de feina i els preus de l’habitatge. Això ha fet que molts empresaris no hagin pogut completar plantilles.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes