Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
S'hi havia construït una piscina i s'hi estaven sembrant oliveres
El Consell de Formentera paralitza unes obres que s’estaven fent, sense autorització, a la Colònia penitenciària des Campament. Una zona catalogada com a bé d’interès cultural.
La inspecció duta a terme en aquest espai va revelar que s’havien executat moviments de terra per plantar oliveres i que, també s’havien construït una piscina i diverses pèrgoles.
Tot i que les obres s’ubiquen dins una àrea declarada bé d’interès cultural com és la Colònia penitenciària des Campament, que a més té la catalogació de patrimoni cultural, el propietari no tenia cap mena de permís. El Consell insular ha paralitzat de manera immediata les feines i treballa per revertir aquestes obres i interposar la sanció corresponent. Aquestes actuacions suposen ‘una infracció molt greu’.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears