Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
S'hi havia construït una piscina i s'hi estaven sembrant oliveres
El Consell de Formentera paralitza unes obres que s’estaven fent, sense autorització, a la Colònia penitenciària des Campament. Una zona catalogada com a bé d’interès cultural.
La inspecció duta a terme en aquest espai va revelar que s’havien executat moviments de terra per plantar oliveres i que, també s’havien construït una piscina i diverses pèrgoles.
Tot i que les obres s’ubiquen dins una àrea declarada bé d’interès cultural com és la Colònia penitenciària des Campament, que a més té la catalogació de patrimoni cultural, el propietari no tenia cap mena de permís. El Consell insular ha paralitzat de manera immediata les feines i treballa per revertir aquestes obres i interposar la sanció corresponent. Aquestes actuacions suposen ‘una infracció molt greu’.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes