Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Hi participaren una vintena d'artistes com O-Erra, Maria Hein, Fades o Joan Miquel Oliver
Diversió, bona música i atzar són els ingredients de Nadal eclèctic, la proposta nadalenca de S’Altra Música que emplenà anit passada la sala Es Gremi de Palma.
Una vintena d’artistes acceptaren el repte d’interpretar, amb una altra parella musical, una cançó triada a l’atzar. Júlia Colom i Fades, Lady Marmalade (Christina Aguilera), Xanguito i Negre tocaren Y cuanto más acelero (Javi Cantero), Maria Hein i Ànimos Parrec versionaren Illes dins un riu de Tomeu Penya… i així fins a una desena d’actuacions amb una gran varietat d’estils i registres impensables per a alguns artistes: “La gràcia és que la gent pot veure temes random, que no tenen a veure amb el nostre estil”, explica Albert Carrió, guitarrista dels O-ERRA. Amb Xisca Garau, KISK, tocaren La Marina està morena de Figa Flawas: “Et junten amb artistes que no esperaves i surten coses molt maques”, afirma Garau.
Una autèntica festa conduïda per Mar Coll i Josep Salmeron i retransmesa en línia a través del canal de Youtube d’IB3, per donar la benvinguda a Nadal, però també una ocasió pels músics illencs de compartir escenari i fer pinya.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada