Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
La família d'en Miguel, que té paràlisi cerebral, vol rebre el vaccí juntament amb el seu fill
 
                        La família d’en Miguel Serra comença a veure la llum al final del túnel. El seu fill té paràlisi cerebral i és una persona vulnerable davant el coronavirus. Asseguren que passaren un confinament molt complicat, ja que ell no podia sortir de casa i això, diuen, el va afectar molt psicològicament. Com que té el grau més alt de dependència, ja els han avisat que li posaran la vacuna aquesta setmana. Ara comencen a tenir-ne esperança.
Avui han acompanyat el seu fill al punt on el recull el bus d’ASPACE cada dia des de fa prop de 30 anys per dur-lo al centre de dia d’aquesta associació. Els pares són els que s’encarreguen de la cura d’en Miguel. No es poden permetre tenir un cuidador professional, per això demanen que també els vacunin a ells.
Sobretot perquè en Mohamed, el pare, treballa de taxista, una professió on està en contacte amb molta gent. Per evitar contagiar-se va col·locar una mampara al cotxe, du doble mascareta i desinfecta després de cada servei.
La Comissió Estatal de Salut Pública debat incloure els pares dins de grans dependents els grups de vacunació, però això, de moment, encara no s’ha aprovat.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
