Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Consideren que aquestes aules van en contra de la inclusió, ja que -diuen- aïllen els infants amb necessitats educatives especials
Pares i Mares de Menorca estan en contra de les aules d’educació especial de les escoles, anomenades UEECO. Consideren que aquestes aules van en contra de la inclusió, ja que -diuen- aïllen els infants amb necessitats educatives especials.
Na Lídia és mare d’en Javier, un fillet de 6 anys que pateix autisme. Tot i tenir necessitats educatives especials, sempre s’ha format en una aula ordinària, amb la resta dels seus companys. Una situació que, segons sa mare, l’ha beneficiat molt.
La Federació d’Associacions de Pares i Mares demana que es tanquin les aules UEECO. Consideren que la millor manera d’educar amb valors d’inclusió i igualtat és que tots els alumnes comparteixin el mateix espai, independentment de les seves capacitats.
Segons la Conselleria d’Educació, els alumnes amb necessitats especials passen la major part del temps possible dins l’aula ordinària amb els seus companys de grup, i la derivació d’un alumne a una aula UEECO es fa sota criteris professionals. És a dir, sempre que NO es pot atendre de manera correcta les necessitats de l’alumne i sempre després d’haver esgotat totes les mesures ordinàries.
Les escoles de les illes tenen en total 175 aules UEECO: 2 de cada 3 són en centres privats.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada