Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

El professorat denuncia dotació insuficient i la FAPMA demana més qualitat en les classes per internet
Tot i que els clubs de jubilats ja poden reobrir a partir de divendres, els de Menorca endarreriran encara uns dies la represa de les activitats. Les noves mesures també amplien els grups que poden participar en l’activitat dels centres infantils i casals de joves, però no introdueixen cap canvi a les escoles, on ja no hi ha casos positius ni aules aïllades per la menor incidència de la pandèmia.
El conseller d’Educació es comprometé a mantenir la semipresencialitat fins que acabi el curs, però la comunitat educativa a Menorca hi posa objeccions.
Els pares volen que sigui més eficient l’ensenyament que els seus fills reben a casa i els docents demanen que es reforci la contractació de professorat per fer possible la progressiva tornada d’alumnes als centres.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici