Logo IB3N
X

Aparcaments per a residents a Son Servera

Una demanda històrica dels veïnats de Cala Millor i Cala Bona, que a l'estiu no poden aparcar

05/05/2026

Aparcaments per a residents a Son Servera

105

Son Servera segueix les polítiques en matèria de mobilitat d’Alcúdia i Artà, entre d’altres municipis, i crea aparcaments exclusius per a residents. Més de 200 places de Cala Bona i Cala Millor ja estan reservades per cotxes matriculats al municipi. Avui s’ha obert el termini per sol·licitar les targetes acreditatives.  

Cartells informatius avisen que l’aparcament és exclusiu per a residents. De moment encara no s’han instal·lat les càmeres que el vigilaran i per això durant les primeres setmanes serà la policia local qui informarà els conductors de com poden obtenir la targeta acreditativa.  

Alguns cotxes de lloguer i de fora poble ja s’han quedat sense entrar i han hagut de continuar per trobar aparcament. En total, es reservaran més de 300 places per a residents repartides en tres aparcaments de Cala Millor i Cala Bona. Una reivindicació històrica dels veïnats, que durant la temporada turística veien com es complicava poder aparcar a prop de casa. Avui estaven alabats.  

A partir d’avui i fins a finals de juny es poden sol·licitar les targetes. I, segons l’Ajuntament, avui, com que és el primer dia, només en unes hores ja se n’han tramitades més de 800. Es pot fer de manera telemàtica o amb cita prèvia tant a l’Ajuntament com a les dependències de la policia local. 

 

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT