Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El PP registra una iniciativa perquè la presidenta del Govern destitueixi la consellera d'Afers Socials, Fina Santiago
El Parlament ha reprès avui dimarts la seva activitat, amb la validació del Decret llei contra el turisme d’excessos. Només Vox hi ha votat en contra. L’oposició ha demanat la tramitació com a projecte de llei però la sol·licitud no ha estat acceptada pels partits del pacte.
La primera plenària del nou curs polític ha començat amb un tens debat sobre els casos d’abusos a menors tutelats. La consellera d’Afers Socials, Fina Santiago, els ha retret que no fessin res quan varen tenir responsabilitat de govern.
En aquest sentit, el Partit Popular ha registrat una iniciativa perquè la presidenta del Govern, Francina Armengol, destitueixi la consellera d’Afers Socials, Fina Santiago. Això, argumenten, per la gestió de la presumpta xarxa d’abusos a menors als centres tutelats.
Tot això, durant una sessió en què ha destacat l’absència de la presidenta de l’executiu, que està tornant d’un viatge oficial des de l’Índia.
El PP demana que el Govern compleixi amb el compromis d’eliminar els “barracons” però el ple ho ha rebutjat
El Parlament ha instat el Govern a prioritzar una climatització adequada a les aules dins el Pla d’Infraestructures Educatives. Així s’ha aprovat per una esmena d’El Pi, que ha presentat a una moció del grup del PP, que demanava al Govern el compromis d’eliminar els “barracons”. Els populars han criticat la gestió del conseller d’Educació, Martí March, en matèria d’inversions en centres educatius. El PSOE ha destacat que “la culpa és de tots”.
Per altra banda, el ple d’avui ha rebutjat una moció del grup popular, en què es demanava reprovar la consellera de Funció Pública, Isabel Castro, per la seva gestió en la presumpta filtració de preguntes d’unes oposicions el passat novembre.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor