El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Per altra banda, el número 57033 ha estat afavorit amb el tercer premi i una part s'ha venut a Palma i a Calvià
Part del número 94974, que ha estat premiat amb la grossa del sorteig extraordinari de la rifa de Reis 2024, dotat amb 2.000.000 euros per sèrie, s’ha venut a Palma.
En concret, a Palma, aquest número s’ha venut en l’estanc i loteries Ca’n Homar, un establiment situat al carrer Sindicat, 25, a través del web oficial de loteries i apostes. I, també, en l’administració del centre comercial Carrefour de General Riera.
Per altra banda, el número 57033 ha estat afavorit amb el tercer premi, dotat amb 250.000 euros la sèrie, i una part s’ha venut a Palma i a Calvià.
En concret, a la ciutat de Palma, s’ha venut en l’administració de loteria de l’avinguda Alexandre Rosselló, 18. Mentrestant, a Calvià, s’ha venut en un establiment que és estanc i venda de loteries, situat a Can Vich, 21-A.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle