Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
La piscina, la pista de tennis, de futbol 7 i el gimnàs obriran una vegada es garanteixi la seguretat del recinte
El pas del possible cap de fibló dimarts va aixecar part del sostre del pavelló de Can Coix, a Sant Antoni. Des de llavors està precintat. A mitjans de la setmana que ve, però, s’hi podrà tornar a utilitzar la piscina, la pista de tennis, de futbol 7 i el gimnàs del complex de Can Coix una vegada es garanteixi la seguretat del recinte.
No es podrà reprendre tan ràpidament l’activitat del pavelló.
Els clubs esportius usuaris de Can Coix rebien aquesta tarda les possibles alternatives per poder continuar-ne l’activitat.
La resta de pavellons del municipi acolliran els clubs afectats, demà aquests rebran el quadrant elaborat per l’Ajuntament on podran consultar-ne la reubicació
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Una fira amb més dies, més activitats i el doble de pressupost